PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Khamis, 16 Disember 2010

Aktiviti Sehat

Alamak xsuka tol laa aku kalo line tenet nih slow. Ni gara2 orang umah aku ni bukan laki eh belom kawin lagik la download macam2. Apekehalnya ntah dok sebok jek. Angin jek aku. Arini aku xde watpe.Ni p0n baru jek on my sayunk blog. Sepanjang ari aku tido. Yela mak aku plak cuti ponteng xkeje so tayah kene wat keje umah. Melepak jek aku membesarkan badan. Aku cube pikir aktiviti per yang best nak wat an pagi2 or petang2 kan bosan. So aku decide nak main badminton time2 masa lapang nih. Jadik aku memplankan diri tok mulakan operasi mencari batang~eh batang ke? Ape2 jela. 
Sepasang badminton
n buah die.



Tadik aku gi carefour jap mencarik tapi xde yang berkenan. Lagik2 duit dalam poket ade 50hengget jek xcukop2. Aku bodek laa adek aku soh mintak kat ayah aku duit an tok beli haa aku da taw pe name menatang tuh. Raket an? Baru jek teringat.HAHA. Apehal laa aku citer pasal benda alah ni sume. Yela korang kene taw gak yang aku ni bersukan jugak k kadang jek.ngee~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...